Etykiety

wtorek, 12 marca 2013

Placek po cygańsku

Nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam placki ziemniaczane, postanowiłam więc to zmienić i dziś na obiad przygotowałam taki. Jak dotąd jednak zawsze robiłam w wersji słodkiej. Dziś po raz pierwszy zrobiłam "na słono" i muszę przyznać, że je pokochałam. Koniecznie muszę częściej takie przyrządzać.

Składniki, które wykorzystałam:
  • na ciasto (2-3 ziemniaki, 1 marchewka, jajko, łyżka otrąb, trochę wody/mleka - w zależności od konsystencji masy, przyprawy do smaku)
  • dodatki (pieczona pierś kurczaka, fasolka z kukurydzą w sosie pomidorowym z puszki, pomidorki koktajlowe)
  • dekoracja (ketchup, szczypiorek)
Smacznego!




A Wy w jakiej wersji wybieracie, na słodko czy jednak słono?

1 komentarz:

  1. Coś dla mojego Taty! Placki po cygańsku, węgiersku, zwykłe... Ja nie umiem docenić ich smaku :( Ale wygląd? Zawsze!:)

    OdpowiedzUsuń